Általános Szerződési Feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉST ÉS AZ ABBÓL FAKADÓ JOGVISZONYT SZABÁLYOZÓ FELTÉTELEK

Gamlery Brands s.r.o. Buzulucká 2341/41, Tábor 39003, Czech Republic cégjegyzékszám: 04263863, közösségi adószám: CZ04263863
amelyet a České budějovice Kerületi Bíróság mint Cégbíróság (C23968) kereskedelmi jegyzékébe jegyeztek be.

Szolgáltató

Gamlery Brands s.r.o. Korlátolt Felelősségű társaság székhelye: Buzulucká 2341/41, Tábor 39003, Czech Republic, cégjegyzékszáma: 04263863, közösségi adószáma: CZ04263863. Áfaalanynak minősülő társaság.
 
Webáruházak: gamlery.hu
E-mail: info@gamlery.hu
Bankszámlaszám:
Ft-tal való fizetés: 2200831350/2010( FIO holding, a.s..), IBAN: CZ0520100000002200831350, SWIFT: FIOBCZPPXXX 

 

1. Általános rendelkezések

Jelen szerződési feltételek a Polgári Törvénykönyv (a továbbiakban “Ptk.) 89/2012-es törvény 1751 § 1. bekezdésével összhangban szabályozzák a szolgáltató és a természetes személy (a továbbiakban “Vásárló”) között létrejött jogviszonyt, azok kölcsönös jogait és kötelezettségeit, amelyek az adásvételi szerződés ( a továbbiakban “adásvételi szerződés) megkötése által válnak hatályossá, amely a Szolgáltató webáruházában valósul meg.

A Szolgáltató a Gamlery Brands s.r.o. Korlátolt Felelősségű társaság székhelye: Buzulucká 2341/41, Tábor 39003, Czech Republic. cégjegyzékszáma: 04263863, közösségi adószáma: CZ04263863. (a továbbiakban “Szolgáltató”).

Jelen általános szerződési feltételek az adásvételi szerződés elválaszthatatlan részét képezik. Az adásvételi szerződés és az általános szerződési feltételek magyar nyelven íródnak.. Az adásvételi szerződés megkötése magyar nyelven valósul meg.

Az áru átvételével a szolgáltatótól, illetve a futárszolgálattól a Vásárló tudomásul veszi és elfogadja az alul feltüntetett szerződési feltételeket és reklamációs irányelveket. Az általános szerződési feltételek és a reklamációs irányelvek letölthetők nyomtatóbarát verzióban és egyúttal megtekinthetők a Gamlery Brands s.r.o. boltjaiban.

2. Magyarországra és végfelhasználókra vonatkozó szerződési feltételek

Szállítási feltételek

Közlekedési szolgáltatás: A szállítás módja és annak feltételei a “Szállítás” szekcióban vannak feltüntetve. A szállítást a Szolgáltató biztosítja Magyarország egész területén. A szállítási díj a kiválasztott szállítási mód függvényében változhat. Az adott szállítási módot a Vásárló választja ki, az érvényes díjszabást a “Kosár” szekcióban találja meg, vagy nyomtatott verzióban kikérhető a szolgáltató által üzemeltetett boltban is.

Fizetési módok

Utánvét: Az utánvétes fizetési mód kiválasztása esetén a rendelés egész összegét a csomag átvételekor kell kifizetni. A fizetés megvalósulhat készpénzzel vagy kártyával.

 

Online fizetés kártyával: Ez a legegyszerűbb fizetési mód. A GOPAY fizetőkapun keresztül biztonságosan és gyorsan kifizetheti a rendelés összegét bármelyik standard bankkártyával. A következő kártyatípusokat fogadjuk el: MasterCard, EuroCard, Maestro, VISA és Visa Electron.

A szállítás díja és feltételei a kiválasztott szállítási módtól függ

Szállítási határidő

A raktáron lévő termékeket 24 órán belül kézbesítésre a futárszolgálat rendelkezésére bocsájtjuk a rendelés telefonon keresztül megvalósuló megerősítését követően, Magyarország egész területére. 

A várható szállítási határidő késedelme esetén a Szolgáltató értesíti a Vásárlót.

3. További rendelkezések

Személyes adatok védelme

A Vásárló hozzájárulását adja a rá vonatkozó személyes adatok gyűjtéséhez és feldolgozásához az adásvételi szerződés tárgyául szolgáló ügylet teljesítéséhez szükséges mértékig, és marketing célok érdekében a Szolgáltató kezelheti azokat (például hírlevelek küldéséhez). Ez a beleegyezés bármikor visszavonható írásos úton a Gamlery Brands s.r.o. Buzulucká 2341/41, Tábor 39003, Czech Republic címére postázva. A személyes adatok a Cseh Köztársaság jelenleg hatályos törvényeivel összhangban vannak kezelve, különösen a 101/200-as adatvédelmi törvénnyel.

Online rendelés

A rendelés létrehozását (elküldését) követően a Vásárló egy automatikus választ kap e-mailben, amely tartalmazza a rendelés visszaigazolását, a további kommunikáció módját, és a rendelt termékek pontos adatait beleértve azok árát is. A vevő és az eldó közti szerződéses jogviszony a termékek a vevő által meghatározott címre való kiszállításakor veszi kezdetét.

A Vásárló egyetért a távközlési eszközök szükség szerinti alkalmazásával az adásvételi szerződés megkötése során. A szerződés megkötése során a távközlési eszközök használatával (internetkapcsolat díja, telefonhívás díja) keletkező költség a Vásárlót terheli.

A webáruház online felületén található termékinformáció csupán informatív jellegű, és a Szolgáltató nem köteles megkötni az adot termékre vonatkozóan az adásvételi szerződést. A Ptk. 1732§ 2. bekezdése ebben az esetben nem alkalmazandó. A webáruház online felülete információkat tartalmaz a termékről, az egyes termékek árát is beleértve. a termék ára tartalmazza az általános forgalmi adót és minden kapcsolódó díjat.

A webáruház online felületén a csomagolással és szállítással kapcsolatos díjak is feltüntetésre kerülnek. A csomagolással és szállítással kapcsolatos információk, amelyek a webáruház online felületén találhatók meg, kizárólag Magyarország területén megvalósuló kézbesítés esetén érvényesek.

A rendelés elküldése elküldése előtt a Vásárlónak módjában áll ellenőrizni és módosítani a rendelés során megadott adatokat, így a Vásárló láthatja és javíthatja a rendelés során felmerült hibákat. A megrendelés időpontjában feltüntetett ár a termék érvényes ára, kivételt képez a Szolgáltató által törölt rendelés, amely az erre vonatkozó szabályzat rendelkezései szerint valósul meg. Lsd. Rendelés törlése

A rendelés megvalósítható e-mailben, telefonon, személyesen vagy egyéb módon a webáruház online felületén feltüntetett feltételek betartása mellett.

Árak érvényessége

A termék árát naponta frissítjük, amelyek minden termék esetében ellenőrizhetők, és a megrendelés pillanatában érvényesek. A vételáron felül a Vásárló köteles kifizetni a csomagolás és szállítás során felmerülő költségeket is. Hacsak nincs kimondottan feltüntetve másképp, a vételár magába foglalja a kézbesítéssel kapcsolatos költségeket is.

Készpénzes fizetés vagy utánvét esetén a csomag az átvételkor kerül kifizetésre. Banki átutalás esetén a vételár 7 napig érvényes az adásvételi szerződés megkötését követően.

Banki átutalás esetén a Vásárló köteles téríteni a vételárat a befizetőazonosító feltüntetésével. Készpénzmentes fizetés esetén a Vevőnek a vételár rendezésére vonatkozó kötelezettsége abban az időpontban teljesül, amikor az összeg a Szolgáltató folyószámláján jóváírásra kerül.

Előleg

Bizonyos termékek esetében, amelyeket kizárólag rendelésre szerzünk be, vissza nem térítendő előleg igényelhető, amely általában a termék vételárának 100%-a. A részletekről pontos tájékoztatást kap a Vásárló a Szolgáltató alkalmazottjától a rendeléskor.

Számla és garancialevél

A számla a kézbesítést követő legfeljebb 15 napon belül, elektronikus levélben kerül megküldésre. A jótállási jegy a hivatalos beszállító feltételeinek függvényében van kiállítva. Amennyiben a csomag jótállási jegyet nem tartalmaz, jótállási jegynek a számla minősül.

4. Garanciális feltételek és panaszkezelési szabályzat végfelhasználók részére

A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönvy és a Fogyasztóvédelmi törvény hatályos jogszabályi rendelkezései az irányadóak. Ha az ügylet üzleti tevékenység keretén belül valósul meg, a panaszkezelés módját a Polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései szabályozzák.

A küldemény átvétele

Abban az esetben, ha a szállítás módja a Vásárló külön kérésének megfelelően történik, a Vásárló viseli a kockázatot és az esetleges további költségeket, amelyek a szállítással kapcsolatosak.

Ha a Szolgáltató az adásvételi szerződés értelmében köteles a rendelés során megadott címre szállítani a küldeményt, a Vásárló köteles azt átvenni. Abban az esetben, ha a Vásárló az oka annak, hogy a kézbesítést többször kell megkísérelni, vagy a kézbesítés módja eltér a rendelés során feltüntetettől, a Vásárló köteles megtéríteni az ismételt kézbesítés vagy az eltérő kézbesítési mód során fellépő költségeket.

Sérült csomag esetén javasoljuk a küldemény elutasítását és a kapcsolatfelvételt a reklamációs osztályunkkal. Ha mégis átveszi a csomagot, a reklamációkezelési eljárást a futárral együttműködve szükséges lefolytatni.

A kézbesítést követően a Vásárló köteles a küldeményt késedelem nélkül ellenőrizni, és az esetleges sérülést azonnal írásban jelezni a e-mail címre küldött levélben (leggyorsabb megoldás) vagy postai úton a Szolgáltató címére.

A sérülés leírásának módja és egyéb szükséges információ a Panaszkezelés fejezetben van feltüntetve.

 

 

CIPŐ FELSŐ RÉSZÉRE VONATKOZÓ ÁPOLÁSI ÚTMUTATÓ

BŐR: A legjobb eredmény elérése érdekében az első használat előtt célszerű a bőrcipőt megtisztítani, bekenni krémmel, polírozni és impregnálni. A tisztításhoz használjon a bőr tisztításához gyártott terméket vagy kis mennyiségű, kiváló minőségű szappant. Száradást követően használjon bőrápoló terméket. Az alkalmazás során kövesse a gyártó által előírt útmutatót. Fényesítse a lábbelit cipőkrémmel, esetleg semleges színű vagy a cipő színétől egy árnyalattal halványabb pasztával. Soha ne polírozza a nedves cipőt! Végül alkalmazza az impregnáló spray-t, legfőképp akkor, ha a lábbeli extrém nedves, sáros vagy zsíros körülményeknek lesz kitéve.

VELÚR ÉS NUBUK: A velúr és nubuk lábbeli különösen fogékony a szennyeződésre. Az első használat előtt kezelje jó minőségű, velúr vagy nubuk bőrre való, szilikonos impregnáló spray-jel. Ezt ismételje meg minden egyes alkalommal, ha már vízcseppek keletkeznek a cipő felületén, amikor azt nedvesség éri. Rendszeresen tisztítsa velúr és nubuk lábbelikhez gyártott oldószeres tisztítószerrel. Ne viseljen velúr és nubuk lábbelit rendkívül csapadékos időjárás esetén és nedves környezetben.

SZINTETIKUS, HÁLÓS FELSŐRÉSZ: Hálós felsőrésszel ellátott cipő sokkal jobban ellenáll a szennyeződésnek, ha az első viselés előtt szilikonos impregnáló spray-jel lekezeli.

Szavatosság és a jogérvényesítés feltételei

A szerződő felek hibás teljesítéssel kapcsolatos jogait és kötelezettségeit az érvényes törvényi előírások szabályozzák

(Ptk. 1914 - 1925 §, 2099 - 2117 § és 2161- 2174 §).

A Szolgáltató felelősséget vállal azért, hogy teljesítéskor hibátlan terméket ad át a Vásárlónak. Ezen felül a Szolgáltató felelősséget vállal azért, hogy a kézbesítés időpontjában:

• a termék rendelkezik mindazon tulajdonsággal, amelyet a gyártó vagy a Szolgáltató a termékleírásban állít, vagy amelyet a Vásárló a termék jellegéből fakadóan vagy a hirdetésben közölt információk alapján elvár,

• a termék arra a célra rendeltetett, amelyet a Szolgáltató feltüntetett, vagy amelyre az adott terméket általában használják,

• a termék minősége és dizájnja azonos a megállapodott minta vagy sablon minőségével és dizájnjával, amennyiben a minõséget vagy a dizájnt meghatározott minta vagy sablon szerint határozták meg;

• a termék mennyisége, mérete és súlya megfelel a szerződésben foglaltaknak,

• a termék megfelel a hatályos törvényi előírásoknak.

A fenti bekezdés rendelkezései nem vonatkoznak azon termékekre, amelyek ismert hiba miatt csökkentett áron lettek eladva, így a hibát a Vásárló a szerződéskötés időpontjában már ismerte, a szokásos használatból fakadó elhasználódásra, használt termékeknél azon hibákra, amelyek megfelelnek a használatból vagy elhasználódásból fakadó hibák mértékének, amelyekkel a termék már átvételkor is rendelkezett, vagy amely a termék természetéből adódik.

A szavatossági jog nem érvényesíthető azon hibák esetében, amelyek a termék nem rendeltetésszerű használatából fakadnak, ill. a használat során a használati útmutatóban foglaltak nem voltak betartva, ill. mechanikai sérülés vagy természeti csapás (víz, homok, tűz stb.) által okozott hibákra.

A Szolgáltató nem vállal felelősséget a termék meghibásodásából fakadó károkért.

A reklamáció érvényesítésének pillanata az a pillanat, amikor a Szolgáltató megkapja a Vásárlótól a reklamált terméket.

Fogyasztási cikkek értékesítése esetén a Vásárlónak jogában áll jótállási igényét a termék átvételétől számított 24 hónapon belül érvényesíteni. Ez az időtartam meghosszabbítható, amelyet a jótállási jegyen szükséges feltüntetni. Kiterjesztett jótállás esetében a Szolgáltató jótállási jegyen feltünteti a meghosszabbított garanciális időtartam mértékét és feltételeit. Abban az esetben, ha a jótállási jegy nem létezik, a számla jótállási jegyként is szolgál. Az értékesítés dátuma szerepel a számlán, illetve a jótállási jegyen is.

Panaszkezelési szabályzat, reklamáció

Amennyiben a Vásárló élni kíván reklamációs jogával a Gamlery Brands s.r.o.-nál vásárolt termék esetében, a következő módon javasolt eljárnia:

- Termékreklamáció esetén javasoljuk, hogy küldjön egy e-mailt a e-mail címre, amelyben szerepel a termék neve és reklamáció részletes leírása. Ezt követően értesítjük a Vásárlót a következő lépésekről.

- A reklamált termék személyesen is átadható a Gamlery Brands s.r.o. boltjában

- A reklamált termék postai úton is elküldhető a Gamlery Brands s.r.o. címére.

- Kérjük, küldjön el mindent, ami összefüggésben lehet a termék hibájával a termékkel együtt, továbbá a hiba pontos leírását, abban az esetben, ha a hiba csak elvétve fordul elő, akkor a hibát igazoló bizonyítékot is, elérhetőséget (telefon, e-mail), a Vásárló által érvényesíteni kívánt igényt, számlát (másolatot) és jótállási jegyet.

- A reklamált terméket megfelelő csomagolásban és biztosított küldeményként postázza címünkre (ne utánvéttel).

A feltüntetett ajánlott eljárás nincs hatással a Polgári Törvénykönyv és a fogyasztóvédelmi törvény által biztosított jogokra, csupán a gyorsabb panaszkezelés érdekét szolgálja.

A Szolgáltató kiállítja a panasz benyújtásáról szóló jegyzőkönyvet - reklamációs protokollt, amely tartalmazza a reklamációs eljárás kezdetének időpontját, amely megegyezik a reklamáció érvényesítésének napjával, megerősíti a javítás tényét és annak időtartamát, esetleg a kifogás rendezésének módját.

A Szolgáltató köteles a reklamációt felesleges késedelem nélkül feldolgozni, beleértve a hiba eltávolítását is, de legfeljebb 30 napon belül a panasz benyújtásától számítva, amennyiben a szerződő felek nem állapodtak meg hosszabb határidőben. Ezen időn túl húzódó panaszkezelés esetén a Vásárlónak jogában áll arányos mértékű kedvezményt kérni a vételárból vagy elállni az adásvételi szerződéstől.

 

Indokolatlan és elutasított panasz esetén a Vásárló egyetért azzal, hogy a panaszkezeléssel kapcsolatos költségek, amelyek a szokásos reklamációs eljáráson túlmutatnak, a Vásárlót terhelik (pl. saját szakvélemény kérése, jogi képviselet stb. által felmerülő költségek). Sikeres reklamáció esetén az azzal kapcsolatos felmerülő költségek térítésének igényét a Vásárló részéről a Polgári Törvénykönyv rendelkezései szabályozzák.

5. Rendelés törlése

A rendelés törlése a Vásárló részéről

• A Vásárlónak mindaddig jogában áll elállni az adásvételi szerződéstől, amíg a kiszállításra vonatkozó értesítést meg nem kapja. A rendelés törlése megtörténhet vagy e-mailben (info@gamlery.hu). Írásos forma esetén szükséges a rendelés számát feltüntetni. Ezt a számot a rendelés visszaigazolását tartalmazó automatikus e-mailben találja meg, amelyet a sikeres rendelést követően küldünk a megadott e-mail címre.

A rendelés törlése a Szolgáltató részéről

• A Szolgáltató fenntartja a jogot a rendelés törlésére a következő esetekben:

• A terméket már nem gyártják, nem rendelhető, vagy ha a termék beszállítói ára jelentősen megnőtt, illetve ha a termék feltüntetett ára egyértelműen hibás (a termék ára nyilvánvalóan eltér az adott modell, típus szokásos árától

Egyértelműen hibás termékár például, ha a feltüntetett ár 70%-kal alacsonyabb, mint az adott modell és típus szokásos ára. Amennyiben ilyen eset előfordul, a Szolgáltató haladéktalanul felveszi a Vevővel a kapcsolatot további egyeztetés végett.

• A Szolgáltatónak jogában áll nem visszaigazolni a megrendelést, vagy elállni a megrendelés teljesítésétől. Lsd. Interneten megvalósult vásárlástól való elállás

6. Interneten megvalósult vásárlástól való elállás

A Vásárló a távollevők közötti szerződésekre vonatkozó szabályok szerint jogosult indoklás nélkül elállni a szerződéstől, a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül. Ezen határidőn belül a Vásárló köteles elküldeni az elállási nyilatkozatot a Szolgáltatónak. Ezután a Vásárló haladéktalanul visszaküldi a terméket a Szolgáltatónak, de legkésőbb 14 napon belül ez elállást követően. A Szolgáltató köteles a visszáru értékét az elállást követő 14 napon belül visszautalni, de legkorábban a visszáru átvételének pillanatában vagy ha a Vásárló bizonyítani tudja, hogy az árut a Szolgáltatónak visszaszolgáltatta.

A vételáron felül a Vásárlónak joga van a szállítással kapcsolatos költségek térítéséhez is, amelyet korábban a Szolgáltatónak kifizetett. Az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket a Vásárló köteles viselni.

A vásárlástól való elállás érvényesítéséhez a Szolgáltató által biztosított elállási nyilatkozatot is lehet alkalmazni, amely jelen szerződési feltételek részét képezi. Javasoljuk a vásárlástól való elállást írásban jelezni, mégpedig az elállási nyilatkozat elküldésével az info@gamlery.hu e-mail címre vagy a Szolgáltató postacímére.

A Vevő tudomásul veszi, hogy ha a visszaküldött áru megsérült, használt vagy akár részben elfogyasztott, a felmerült kárt a Vevő köteles megtéríteni az Eladónak. A Vevő tudomásul veszi, hogy a kártérítés összegét az eladó a visszaszolgáltatott áru állapotának figyelembevételével határozza meg, és ha az Eladó az árut eladhatatlannak minősíti, a kártérítés összege megegyezik a vételárral. A kártérítési igényt az Eladó egyoldalúan beszámíthatja a Vevőnek a vételár visszatérítésére vonatkozó követelésével szemben.

Kérjük a Vásárlót, hogy elállás esetén tüntesse fel a rendelés számát, a befizetőazonosítót, a vásárlás dátumát, és mellékelje a számlát.

A Vásárló tudomásul veszi, hogy a Ptk. 1837 § rendelkezése értelmében az elállási jog nem érvényesíthető abban az esetben, ha a termék módosítva lett a Vásárló kérésének vagy személyének megfelelően, ha a termék természeténél fogva nem szolgáltatható vissza, pl. gyorsan romlandó, ha a termék visszavonhatatlanul összekeveredett más termékkel a kézbesítést követően, ha a termék zárt csomagolását a Vásárló eltávolította, és az higiéniai okokból már nem szolgáltatható vissza, illetve hang- vagy képfelvétel, ill. számítógépes program vásárlása esetén, ha a csomagolást a vásárló felbontotta

A vásárlástól való elállás jogát elutasíthatjuk, ha a termék vállalkozó vagy jogi személy által lett megvásárolva. Ebben az esetben a Polgári Törvénykönyv ide vonatkozó rendelkezései az irányadóak.

A Vásárló tudomásul veszi, hogy ha a visszaszolgáltatott termék sérült vagy a használat jeleit mutatja, a Szolgáltatónak jogában áll a Vásárló által okozott kárainak megtérítését követelni. A Szolgáltatónak jogában áll az így keletkezett kárt egyoldalúan levonni a visszafizetendő vételárból.

Ha a megvásárolt termékhez ajándék járt, a vásárlástól való elállás esetén a Vásárló köteles az ajándékot is visszaszolgáltatni a Szolgáltatónak.

7. Záró rendelkezések

Ha a jelen szerződési feltételek egyes rendelkezései érvénytelenek vagy a szerződéstől eltérő egyedi megállapodás tárgyai, az a további rendelkezések érvényességét nem befolyásolja.

Jelen szerződési feltételek nem vonatkoznak azokra az esetekre, amikor a vásárlást kivitelező személy jogi személy, vagy a Vásárló a vállalkozási tevékenységének keretén belül rendel, vagy ha a Vásárló szabadúszóként önálló tevékenység keretén belül rendel.

Jelen szerződési feltételek, beleértve a panaszkezelési szabályzat, hatályba lépésének dátuma 2021.01.01. A panaszkezelési szabályzat és a szerződési feltételek módosításának jogát fenntartjuk.